Pride and Prejudice..and zombies!

door suusschrijft

Prideprejudicezombies_3
Regelmatig kijk ik met m’n liefje zombiefilms (ja, echt waar!), waarvan 28 days later en 28 weeks later favoriet zijn. Een misschien onwaarschijnlijke interesse, naast mijn Jane Austen films en Girl with the pearl earring-achtige boeken..
Afgelopen week was ik in Dublin (voor de geweldige bruiloft van m’n broer!) en daar vond ik in een boekwinkel in ParnellStreet de ultieme combi! Het boek Pride and Prejudice and Zombies! Geschreven door Jane Austen en Seth Grahame-Smith.

Ondertussen ben ik bijna op de helft en kan ik zeggen..dit bevalt me wel! De klassieke beslommeringen rond een goed huwelijk zijn nog steeds aanwezig, daarnaast moeten de zusjes Bennett zich met Oosterse vechtkunsten beschermen tegen ‘the unmentionables’ en moeten ze afscheid leren nemen van kennissen die helaas besmet raken…Helemaal leuk!!

