Alles doet me denken aan jou

door suusschrijft

Leona Lewis zingt: ‘I couldnt turn on the tv, without something gotta remind me’

Absoluut waar. Zoals:
Reclame SBS over Uri Geller: samen met jou sceptisch uitproberen of we de tafel in de lucht krijgen
Uitstel van executie: de man die wordt geholpen heeft jouw naam..
Dinsdagavond 21.30: samen House kijken en halverwege verhuizen naar bed om meteen te kunnen slapen na de ontknoping
Campinglife: ze zijn in toscane, waar wij vorig jaar heerlijk op vakantie waren
Reclame Tele 2: lachen om Frank, ‘I had to go find myself’
Lotto: ik lach om ‘hij kan zomaar vallen!’ en iedere keer zeg jij: ‘wat is daar nou grappig aan?’

Mijn hoofd zit vol en alles wat ik zie, hoor of denk heeft altijd te maken met jou.

Leona Lewis zingt ook: ‘It will al get better in time’. Zal ik dit dan ook maar geloven?

