hekel aan sneeuw

door suusschrijft

Job vroeg me waarom ik een ‘ongehoord gruwelijke hekel’ aan sneeuw heb.
Hier mijn redenen:

Ik heb een hekel aan sneeuw;
reden 1: sneeuw komt uit hele grijze wolken en grijze wolken maken depri
reden 2: ik loop 4x op een dag een heel stuk en nu kan ik niet in m’n normale tempo lopen 😉
reden 3: zorgt voor stress op werk met uit de hand lopende sneeuwgevechten
reden 4: sneeuw ontstaat door hele koude lucht..en ik houd niet van heel erg koud
reden 5: sneeuw is er alleen in de winter, dat betekent dat het helaas nog winter is, ik wil lente
reden 6: morgen moet de container aan de straat, mijn taak, dan issie weer ingesneeuwd
reden 7: sneeuw wordt altijd ijs, glad, hard en onhandig
reden 8: ik houd van groen en al die sneeuw bedekt al het groen

Duidelijk he.

