vol hoofd!

door suusschrijft

Todolistnothing
Heerlijk zou je denken, woensdagmiddag vrij, kinderen vroeg naar huis..
Zo werkt het in de praktijk niet.
Vandaag had ik na schooltijd eerst bovenbouwvergadering tot kwart voor 3.
Aansluitend (eigenlijk half 3) een vergadering met de werkgroep taal, tot 4 uur bezig geweest.
En dan nu thuis nog ‘even’ notulen uitwerken en doormailen..

Mijn werk is hartstikke leuk, maar druk. Dit soort middagen zijn vrij standaard. Met als gevolg dat ik een vol hoofd heb van alles wat vandaag besproken is. Maar ook de musical waar ik veel aan moet doen om het op te starten. En de groepsplannen. En het afscheid van een kind. En de rekenlessen van morgen. En het nakijkwerk vandaag. En de rommel op het bureau 😉 Oftewel…hoe moeier ik ben, hoe meer ik nadenk.
En vooral alles tegelijk en alles door elkaar!

Wie heeft een remedie?? Ik maak al veeeel lijstjes en nu heb ik lekker een muziekje aan. Maar weggezakt is het nog niet…

