Juf Suus was jarig

door suusschrijft

'Suzan, dit is toch de reden dat je juf wilde worden? '

Zo reageerde mijn collega met een grapje op alle lieve, schattige cadeautjes die ik heb gekregen voor mijn verjaardag!

Al gaat het daar in de verste verte niet om, stiekem is het fijn om op zo'n dag een stukje waardering terug te krijgen. En met een voorraad chocola en heel veel douchespulletjes voor de komende maanden…zal ik de kids uit 7/8 net snel vergeten! 🙂

Gek idee dat dit over een maand allemaal voorbij is. Dan neem ik, samen met de 8e groepers, afscheid van school. Ik zie er enorm naar uit te verhuizen en op mijn nieuwe school te beginnen. Alleen zie ik er wel tegenop afscheid te nemen van de kinderen en vooral van de bijzondere, fijne collega's.

Dat wordt hoe dan ook even slikken..

