Roze

door suusschrijft

Ooit vond ik roze verschrikkelijk lelijk. En tot op zekere hoogte is dat nog wel zo.

Ik houd niet van felroze, hardroze, fluoriserend roze; oftewel al het roze dat erg opvalt. πŸ˜‰

Maar waar ik juist heel dol op ben is poederroze, pastelroze, oudroze; alle zachte versies van roze dus!

Ik heb ondertussen drie roze shirtjes..en ik mag van mezelf nu niet nog een erbij kopen. Moeilijk, aangezien de winkels er nu veel van hebben!

Van riverdale heb ik links roze kaarsjes staan, die ook nog eens heerlijk ruiken.

De bloemen hebben een roze accent op de bloemblaadjes en staan in een brocante vaas op mijn eettafel.

In de fotolijsten zitten rozige ansichtkaarten.

En dan heb ik nog mijn nieuwe bordjesbehang (zie eerder bericht) waar gelukkig ook veel pastellerige kleurtjes in zitten!

Helemaal happy met roze dus πŸ™‚

