+ en –

door suusschrijft

Sinds juli woon ik lekker alleen in een fijn appartementje.
Hier zitten natuurlijk leuke, maar ook minder leuke kanten aan. Lees verder…

– alle afwas en schoonmaak komt op mij neer

– iedere dag in een stil en straks in de winter donker huis thuiskomen

– iedere dag zelf koken, voor mij alleen

– spin? dan moet ik dat zelf op zien te lossen…

– gaat er iets kapot? zelf oplossen…of in mijn geval wachten tot paps tijd heeft 😉

maaar heel veel is ook erg fijn:

+ doen en laten wat je wil

+ eten wanneer ik er zin in heb en waar ik zin in heb

+ inrichting is precies zoals ik het wil

+ alle rommel is van mij, nou ja, eigenlijk is er weinig rommel, heerlijk!

+ die afwas en schoonmaak valt wel mee in je eentje

+ na werk lekker in pyama op de bank

+ heerlijk veel rust, echt wat ik nodig heb na een drukke dag op werk

De pluspunten winnen van de minpunten! Voorlopig zit ik hier dus prima!

