Favourites!

door suusschrijft

1. Favourite hobby?

Lezen! Heerlijk, wegdromen in een andere wereld. Het liefst een historische roman. Hoe anders was het leven in vroegere tijden!

2. Favourite tv show?

Pretty little liars! Een show over 4 vriendinnen die gestalkt worden door A. Iemand die zich voordoet als hun vermoorde vriendin Alison en al hun geheimen kent. Spannend, maar ook een echte meisjesserie.
Maar Wie is de Mol volg ik ook!

3. Favourite restaurant food?

Als ik uit eten ga eet ik het liefst iets wat ik niet zelf maak. Zo at ik pas eendenborst.

Maar het meest dol ben ik altijd op de toetjes! Daar laat ik altijd een plekje voor over! Iets met fruit of ijs, mmm!

4. Favourite thing to shop for?

Jurkjes! Ik heb alleen te veel jurkjes die ik weinig aan heb. Dit omdat ik ze te kort vind voor naar werk. Of te uitgaan-derig 😉

5. Favourite animal?

Nijlpaard! Zo’n leuk beest! Log en lief ziet hij er uit. Maar stiekem is hij hartstikke stoer en gevaarlijk. 🙂

6. Favourite song?

Wait till you see my smile van Alicia Keys. Een heerlijk positief nummer!

7. Favourite word?

Lente!

8. Favourite book?

Het oneindige verhaal van Michael Ende. Het boek is zoveel leuker dan de film. Echt een boek om je fantasie bij te laten gaan.

9. Favourite movie?

Pride & Prejudice. Heerlijk kostuumdrama die ik uit mijn hoofd ken 😉

10. Favourite childhood memory?

Op zondagmiddag met z’n allen in de woonkamer. Een zondagse film op rtl4 of spelletjes spelen. En dan een lekkere lunch met toastjes, soep en chipjes. 😉

 

