tot ik er ben – simpelweg gelukkig

door suusschrijft

Ik ben geen groot fan van het Nederlandse lied. Toch vind ik  een Guus Meeuwis- liedje op zijn tijd best mooi.

Onderstaande songteksten zijn van zijn nieuwe album ‘Armen open’. De teksten vind ik prachtig…je hebt haast de muziek er niet bij nodig. 😉

.

.

‘Het gras wordt alsmaar groener
Zolang wij hier zijn
Helder stroomt het water
Net als de wijn
Dronken van liefde
Een droom uit één stuk
Niemand wacht op ons alleen geluk

Wil je me beloven dat je oud wordt met mij
Een leven lang dat lijkt me zo fijn
Ik zie de twinkel in je ogen, och je houdt echt van mij
Het is simpelweg gelukkig zijn’

– Simpelweg gelukkig zijn

.

.

.

‘Ik probeer mijn weg te vinden
Niet dat ik alle wegen ken
Maar ik zal altijd blijven lopen
Net zolang tot ik er ben

Lief weet jij nog wie ik was
En hoe ik lachte
Ken je al mijn pijn
Kun je me verzachten

Leg je handen op mijn hart
Verjaag de geesten in mijn hoofd
Jij alleen weet wie ik was
Jij alleen hebt mij gekend en geloofd

Alle straten van de stad
Harde wind, storm en regen
Lopen we samen hand in hand
Niets houdt ons tegen

We gaan onze weg wel vinden
Ik weet dat jij de wegen kent
Wil je naast me blijven lopen
Net zolang tot ik er ben

– Tot ik er ben

