Liebster Award

door suusschrijft

Genomineerd door http://www.dichtgezicht.nl ! Merci!

Regels

1. List 11 facts about yourself
2. Answer the 11 questions the blogger who nominated you left
3. Ask 11 new questions for those you nominate
4. Choose 11 bloggers with less than 200 followers to nominate
5. Go to each bloggers page and let them know about the award
6. Thank the person who nominated you and link back to their blog

11 feiten over mij
1. Ik sta voor de klas, 24 kids van 4/5 jaar.
2. Stiekem vind ik fulltime werken heel zwaar.
3. Ik reis al bijna 3 jaar heen en weer naar Nijmegen voor de liefde.
4. Ik ken weinig liedjes van de radio (al gaat het beter sinds ik auto rijd)
5. Ik houd van horrorfilms, vooral zombies!
6. Ik spaar mooie uitgaven van Jane Austen boeken.
7. Ik heb 2 gerbils, Fee en Flo.
8. Ik slaap doordeweeks al rond 22.15.
9. Ik lees sinds een maand op mijn e-reader.
10. Ik baal dat ik weinig schrijf op mijn weblog.
11. Ik woon op 12-hoog.

Vragen van Sanne (dichtgezicht.nl)

1. Wat is je favoriete kunstwerkEen expressionistisch schilderij van de zwitserse Alpen door Kirchner
2. Zomer of winter?Zomer.
3. Met welke persoon zou je wel een dagje willen ruilen?
Mijn vriend, die enorm goed is in relativeren.
4. Wat stoort je aan deze maatschappij?
Prestatiedrang, als juf doe ik er helaas net zo hard aan mee.
5. Ken je een gedicht uit je hoofd? Welke?
Nee, wel stukjes van ‘Zie je, ik hou van je’ door Herman Gorter.
6. Heb je een theorie over leven na de dood?
Nee, ben er eigenlijk bang voor. Vooral bang dat er helemaal niets meer is.
7. Gevoel of verstand?
Gevoel, al maak ik persoonlijk wel erg veel gebruik van mijn verstand.
8. Tot hoe laat slaap je gemiddeld uit?
In het weekend tot 9.00 of 9.30.
9. Heb je een verslaving?
Lippenbalsem smeren.
10. In welke stad/plaats zou je het liefste willen wonen?
Utrecht. Heb ik al 3 jaar gewoond, heerlijk!
11. Diepste wens?
Gelukkig zijn, zonder al dat gepieker.

Mijn vragen
1. Wat wilde je vroeger worden en is dat uitgekomen?
2. Heb je huisdieren?
3. Van welk alledaags moment kun je het meest genieten?
4. Naar welk land zou je nog eens willen reizen?
5. Waar ben je bang voor?
6. Heb je een lievelingsliedje? Zo ja, welke?
7. Avondje naar de kroeg of avondje op de bank?
8. Waar kun je je mateloos aan irriteren?
9. Wat is je favoriete feestdag?
10. Wat doe je als je geen inspiratie voor je blog hebt?
11. Hoeveel andere blogs lees je?

De bloggers die ik nomineer:
1. Bianca http://capsidegirl.wordpress.com/
2. http://www.woordenuitmijnbroekzak.wordpress.com
3. Chantalis.nl
4. simoneblogt.blogspot.nl

